Dagens brev - Kære Viktoria

13. august 2019


Kære Viktoria
Dengang jeg læste om dig og Martin første gang, blev jeg forelsket. I jer begge to. Jeg blev forblændet, forført til en anden verden. Jeres tid var en tid, jeg ikke forstod alle nuancerne i, det ved jeg nu. Men jeg elskede det, og jeg ville være dér. Der på villavejen, under syrenerne, til festerne, bag på knallerterne, i skolen, på værelset; jeg ville være med. Der hvor I var sammen. 
I to viste mig en kærlighed, jeg ikke havde set før. En kærlighed, jeg ikke havde kendt. Og jeg ville bare have det. Jeg ville længere mod et sted, end jeg nogensinde før havde forestillet mig længslen kunne føre mig.
Jeg drømte om jer, jeg skrev om jer, jeg læste jer igen og igen.  I var på en måde min første kærlighed, og jeg tror, det var på grund af jer, at jeg opdagede den kraftfulde, meningsfulde og smertefulde essens af ung kærlighed. 
Det ved jeg nu.
Kærlig hilsen Anne Mette

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star