Dagens brev - Kære dame i Matas

11. august 2019


Kære dame i Matas
Det var sødt af dig, at du viste mig alle de flotte tuber og flasker og bøtter forleden, da jeg ledte efter vatpinde. Jeg var virkelig imponeret, det var jeg. Du havde et pænt smil, og dine negle var flotte. Røde, lange. Og du duftede så godt, mens du fortalte mig, at der var 20% på alt fra Dermalogica, og at deres ansigtscreme var helt fantastisk og drøj i brug på den gode måde. Og da jeg smilede og rystede på hovedet og kiggede efter vatpindene, nikkede du og tog en anden tube fra hylden ved Dermalogicaprodukterne og holdt den op foran mig. Jeg ville virkelig gerne have, du solgte mig en bøtte vatpinde, men du blev ved med at fortælle mig om den silkebløde fornemmelse, som Derma-cremen ville efterlade på min hud. 
Da jeg gik mod døren, kiggede jeg på dig, og du stod med cremen oppe foran ansigtet på en anden kunde. På hylden ved døren, lige inde jeg forlod butikken, opdagede jeg vatpindene. Men altså, det virkede ligesom ligegyldigt der, hvis du forstår?
Kærlig hilsen Anne Mette

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star