Dagens brev - Kære T.B.

12. august 2019


Kære T.B.
Jeg har i mange år øvet mig i at tale. Men lige meget, hvor meget jeg prøver, forbliver min mund stort set lukket. En sjælden gang imellem, ofte i forbindelse med, at jeg indtager mad eller drikkelse, lykkedes det mig alligevel at åbne munden. Desværre virker det som om, at jeg med munden fuld af Digestive, avocado, koldskål og deslignende, bliver endnu mere udfordret. Jeg kan simpelthen ikke få munden på gled. 
Det undrer mig meget. Rundt omkring mig er der masser af folk, der taler. Hele tiden, meget og endda højt. Det lader ikke til, at disse mennesker har de samme problemer som mig.
Tror du, der er noget galt med mig - i så fald, har du en idé om, hvad problemet kan skyldes? Jeg er meget bekymret over det, og det giver mig en del udfordringer i hverdagen. Især i mit nye job, hvor jeg netop er ansat som timelønnet telefonsælger i et vvs-firma.
Jeg håber, du kan hjælpe mig.
Venlig Hilsen A.L. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star