Dagens brev - Kære Ibber

17. august 2019


Kære Ibber
Jeg satte skoene på din trappesten i går. Ved kælderdøren. Jeg ringede på, men du var vist ikke hjemme. 
Tak for lån. Jeg ved godt, der er gået nogle år eller mere, og jeg ved godt, du spurgte efter dem en gang, men det er så længe siden nu, og de sko; de blev bare siddende på mig. Det var noget med sålen, den var ualmindelig blød, og mine fødder havde det ualmindeligt godt i dem. Du kan godt huske dem, ikke? De blå med kilehælen. Var det i Milano, dengang med Hugo, du købte dem? Jeg håber ikke, du har savnet dem for meget. De er stadig pæne, må man sige.  
Kærlig hilsen A.
Ps. Jeg er lige kommet hjem, og i entréen så jeg i øvrigt dine røde støvler. Men dem mangler du ikke - vel?

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star