Dagens brev - Kære +5

21. august 2019


Kære +5 
Der var engang en mand, der boede i min tand. 
Han sad midt i tanden, som en anden lille fanden. 
Dag og nat, den lille nar. 
Altid sad han, og var skide klar. 
Med sin hakken og snakken, alt det lort han kunne finde på. 
Banke, knurre, hakke, slå.
Giv mig dog please noget fred, 
hvor længe har du tænkt dig at blive ved!
-tænkte jeg om det latterlige kvaj.
Gu’ vil jeg ej, gå din egen vej.
svarede den lille lortemand, 
og blev siddende stædigt i min tand.
Helt ærligt, du er ikke inviteret her.
Skrid dog hen og pil ved en barber.
Nu er der heldigvis tomt mellem +4 og +6
Manden er skredet, og der er ro igen i mit mundkompleks. 


Hilsen AM
Ps. Undskyld +5, men du har sgu aldrig været særlig nem. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star