Dagens brev - Kære Isabella

27. august 2019


Kære Isabella
Jeg vil lige høre dig, om du har set min arm? Jeg ved, jeg havde den i fredags, da vi spillede stangtennis i kolonien med din mormor og Greta på Mols. Jeg er i hvert fald ret sikker på, jeg havde den dér. Lagde du mærke til, om den var der? Det ville i hvert fald betyde utrolig meget for mig, hvis du lige gad og tage en runde i haven eller på stien, bare lige for at se, om jeg skulle være heldig, at den lå der et sted. 
Det er noget rod, at gå rundt med én arm. Folk kigger underligt og ser så forkerte ud i ansigtet, når de ser på mig, og i går skulle jeg holde møde med nogle japanere. Det var virkelig bøvlet. Desuden er det den højre, og du ved, hvor dårligt og langsomt, jeg skriver med venstre. Så nu må jeg slutte.
Jeg håber virkelig, du vil tage et kig efter den. På forhånd tak.
Din AM 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Min kære bror og co.

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Kære Bell Star