Dagens brev - Kære Siggi

30. juli 2020

Kære Siggi
Ja. Alt det smukkeste gør ondt. Og endnu mere når det slutter.
At sidde i kanoen med sitrehud over musik, og det at lytte til børnenes stemmer mellem guldsmede og ællinger. Deres øjne der skærer gennem luften, med det der blik, og min krop i en slags ekstase. Skyerne er grå, jeg ånder den luft, der flyder mellem rundt mellem os. 
Vi er på vores egen lille flade flydede klode, og børnenes spørgsmål trækker i vores hjerter. 
De sopper med hvide nye fødder mellem dunhamrere og siv og synger, som dengang nogen andre end dem var børn. 
Så taler vi lidt om dem, der taler uden at sige noget. Dem der kigger uden at se. Og vi undres over alverdens fucked-up-hed, mens vi er et øjeblik på en planet, der i virkeligheden kun er vores. 
Jeg har ikke flere ord, men jeg ved, når vi ses, at du vil forstå alt.
Din A

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Dagens brev - Kære lille bybo

Dagens brev - Kære Pernille

Dagens brev - Min kære bror og co.